VZDĚLÁVÁNÍ LIDÍ versus ROZVOJ FIRMY (diskuzní skupina)

Kód: 75/JDU 75/JDU2 75/JDU3 75/JDU4 75/JDU5 Zvolte variantu
Značka: Jan Korbel
380 Kč 190 Kč 1 Kč 100 Kč 1 Kč od 1 Kč 314,05 Kč bez DPH 157,02 Kč bez DPH 0,83 Kč bez DPH 82,64 Kč bez DPH 0,83 Kč bez DPH od 0,83 Kč bez DPH
Hlaste se, termín plánují účastníci společně. Hlaste se, termín plánují účastníci společně. Hlaste se, termín plánují účastníci společně. Hlaste se, termín plánují účastníci společně. Hlaste se, termín plánují účastníci společně. Zvolte variantu
Zvolte si cenu
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Vzdělávání lidí a rozvoj firmy jsou dva odlišné obory. Každý vyžaduje úplně jiné přístupy a schopnosti odborníků. Firmy ztrácí hodně peněz a energie tím, že rozvoj firmy zkouší vzdělávacím přístupem. Přitom to není raketová věda a šlo by firmy rozvíjet efektivněji - za lepší peníze a s menším úsilím.

Přihlaste se! V diskuzi pochopíte podstatné detaily a můžete hned od zítra vydávat peníze i energii výrazně efektivněji.

K vytvoření této diskuzní skupiny mě vedla lektorská praxe. Často dostávám poptávky, které téměř nemohou naplnit očekávání, kvůli kterému se firma rozhodla využít mé služby.  Jeden příklad za všechny: Nefunguje nám komunikace. Poptáme tedy trénink komunikace. To ale povede k trápení lidí. Oni by se domluvili, kdyby to atmosféra ve firmě dovolila. Všichni vědí, že problém je ve vztazích mezi odděleními, ale teď si musí s trenérem hrát na konstruktivní komunikaci. Nakonec si to užijí hlavně extroverti a každý si aspoň něco odnese. Problém ve firmě ale přetrvává. Tady si ukážeme, co dělat jinak. 

Vždy v objednávce uvádějte email a telefon přímo na účastníka akce, aby dostal všechny informace včas. Pokud objednáváte za někoho, vepište údaje do poznámky v objednávce.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Rozsah: 2-3 h podle velikosti skupiny a diskuzí

Kapacita: 4 – 10 osob

Místo: online Google meet (https://meet.google.com/zbf-jbaq-fzv)

Termín: Pokud termín nevyhovuje nebo zde žádný není, nečekejte a přihlaste se. Prostě dejte tuto akci do košíku a kupte si své místo ve skupině. První 3-4 účastníci naplánují termín společně a ostatní se budou připojovat. 

Jak to proběhne:

  1. Samostatná příprava: udělejte si svůj názor na to, čím se mohou oba obory lišit.
  2. Lektorské minilekce jako podněty k rozproudění diskuzí. Podrobněji níže v kap. „Obsažená témata“.
  3. Diskuze nad obsahem minilekcí z předchozího bodu
  4. Diskuze nad praxí s novým úhlem pohledu
  5. Na přání konzultace k praktickým dotazům účastníků (můžete si hned odnést rady)
  6. Závěrečná reflexe užitečnosti sezení
  7. Na přání doporučení dalšího rozvoje sebe sama nebo rovnou celé firmy

 Co probereme:

  • Člověk jako vrstvy: znalosti, dovednosti, postoje
  • Přístupy vzdělávání lidí a rozvoje firmy: školení, trénink, workshop, koučování, konzultace,…
  • Sociální systém a chování lidí v něm
  • Dynamika ve skupině; její vliv na jednotlivce i organizaci
  • Shrnutí detailů, kterými se oba obory liší a mají vliv na výsledek snahy o růst
  • Diskuze nad situacemi z praxe
  • Tipy konzultanta k rozvoji týmu a řešení konfliktů mezi týmy
  • Upozornění na časté best practices, které nefungují

 Reference:

  • Cyrrus, a.s..
  • ČeMeBo Electronic a.s.
  • Datart (HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.)
  • Enehano Solutions s.r.o.
  • Fibertex Nonwovens, a.s.
  • FUCHS OIL (ČR, SK, AT)
  • Interplex Precision Engineering CR s.r.o.
  • Intrum Czech s.r.o.
  • Mann Hummel CZ v.o.s.
  • Solar Turbines:
  • Mölnlycke Health Care, s.r.o.
  • Webasto

 Toto je jen výběr. Na přání doplním další firmy včetně kontaktních osob k prověření. Seznam všech zákazníků najdete na mém webu: www.jkorbel.cz

Absolventi tohoto a podobných programů říkají:

„Když jsem převzal řízení firmy, pracovali v ní lidé zvyklí tvrdě makat. Měli talent, ale často hluboko skrytý po letech direktivního vedení. V první řadě jsem tedy hledal způsoby, jak změnit …přístup tak, abych zachoval to dobré a zároveň odkryl potenciál….nevyužitý ke škodě firmy i samotných lidí.“                                   

Marek Hatlapatka, CEO, CYRRUS, a.s.

Program na mě působil velmi intenzivně a vedl k pozitivní změně mého vnímání vztahů a chování mezi lidmi. Doufám, že se mi bude dařit aplikovat svoje nové poznatky v praxi.

Jitka Alešová, architektka

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Diskuzní skupiny o fungování lidí
Autor: Jan Korbel
Vedení skupiny: Ing. Jan Korbel
Formát: Online diskuzní skupina
? Rozsah: 2 - 3 hodiny
? Storno podmíky: 100%

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
 

 

Jmenuji se Honza Korbel a jsem:

  • lektor soft skills s praxí cca 20 let
  • konzultant pro změny a rozvoj s praxí cca 13 let
  • spoluautor koncepce Vektoring, majitel firmy Vektoring s.r.o.
  • vedoucí výcviku nových konzultantů a facilitátorů skupiny Vektoring

Ve 33 letech jsem se dostal ke know-how společnosti Grid International jako spolumajitel a jednatel české pobočky. V oboru Rozvoj organizací jsem uviděl obrovský potenciál a zároveň cítím radost, když po mně ve firmě zůstanou kvalitní pracovní vztahy, když lidé v rámci rozvojových projektů zažijí skutečný leadership a radost z týmové spolupráce. Protože Grid ustrnul ve vývoji, pokračovali jsme s kolegy v dalším bádání a tvoření, až vzniklo vývojové centrum Vektoring s.r.o. Kolem centra sdružujeme konzultanty, kouče, odborníky ve vzdělávání a certifikované facilitátory synergogických workshopů. Společnými silami pomáháme zefektivnit práci jednotlivců, týmů i celých firem.

Kromě toho jsem také vizionář a miluju tvoření. Proto vznikla tato studijní platforma. Chci lidem ukázat, že firemní kultury a leadership nejsou výsadou velkých firem a už vůbec se nejedná o drahé záležitosti. Pohání mě touha ukazovat lidem, že hodnoty a vztahy mohou být hodně konkrétní a že jejich rozvoj leží v rukách každého člověka v organizaci.

Mám rád výzvy, tak jsem za poslední roky pracoval na několika odvážných projektech. Zde jsem si ověřil mé přesvědčení, že leadership ve stylu modré barvy přinese excelentní výsledky v obchodě, zákaznickém servisu i v dosahování vysokých cílů. O těchto zkušenostech pak vyprávím účastníkům výcviků. 

Baví mě zabývat se obchodní stránkou firem. Pomáhám s profesionální komunikací, tvorbou firemních a prodejních prezentací. Více najdete na mém osobním webu www.jkorbel.cz. Učím věci, které sám používám v praxi. Někdy jsem v rozporu s rozšířenými poučkami v oblastech prodej, prezentace a vedení lidí. Pro svá tvrzení mám argumenty ze zdánlivě vzdálených oborů jako jsou koučování, teorie sociálních systémů, vývoj lidského mozku, principy fungování mezilidských vztahů ale třeba také z bojových umění.

 Zde si můžete stáhnout můj profil v PDF.

 

„Když jsem převzal řízení firmy, pracovali v ní lidé zvyklí tvrdě makat. Měli talent, ale často hluboko skrytý po letech direktivního vedení. V první řadě jsem tedy hledal způsoby, jak změnit …přístup tak, abych zachoval to dobré a zároveň odkryl potenciál….nevyužitý ke škodě firmy i samotných lidí.“                                    

Marek Hatlapatka, CEO, CYRRUS, a.s.

 „…Co je tedy na Janu Korbelovi jiné, než na jiných trenérech/lektorech/koučích? Já bych řekla, že všechno! Když s Vámi Jan pracuje, věnuje se Vám sto procenty, vnímá, poslouchá, jakoby s Vámi v tom daném prostředí byl denně a denně z zpovzdálí pozoroval. Máme toho za sebou už hodně a nikdy jsem neměla pocit, že by mu šlo o to, udělat byznys, ale o to, skutečně pomoci…“

Bc. Michaela Smit, People & Culture Manager, HOERBIGER ŽANDOV, s.r.o.